Dizi Müzik Haber Sitesi / Yılmayan Blog Sitesi 2013 - 2014 Ayhan TEKE

Filiz Ağar Sende Ne Var Ki Şarkı Sözü - Sözleri

Yazar Can Akyol 15 Ağustos 2013 Perşembe 0 yorum
Filiz Ağar Sende Ne Var Ki Sözleri

Ben yollar aşım oy oy o oy ben ne yollar aştım.
Denizleri geçtim delü delü gölde ne var ki
Sarayları yıktım oy oy oy oy ben hanı devirdim
Nelerden vazgeçtim adam sende ne var ki
Sarayları yıktım oy oy oy oy ben hanı devirdim
Nelerden vazgeçtim adam sende ne var ki

Birimiz gül ipi koyar birimiz gonca
Ne hayaller kurduk senle ömür boyunca
Dudağım kururdu etme sesin duyunca
Ben onu unuttum adam sende ne var ki
Dudağım kururdu etme senin duyunca
Ben onu unuttum adam sende ne var ki.

Kızıl tunda yar gelmedi sözüme
Ataş attı ciğerime özüme
Ayrılırken ne felç getirdin yüzüme
Ben ondan geçmişim etme sende var ki
Ayrılırken ne felç getirdin yüzüme
Ben ondan geçmişim etme sende var ki

Söz - Müzik : Ali Kızıltuğ
Müzik : Fikret Hasani
Yapım : Gümüş Müzik

sende ne var ki sözleri
filiz ağar sende ne var ki sözleri, filiz ağar sözleri, filiz ağar şarkı sözü, filiz ağar dinle, filiz ağar sende ne varki şarkı sözleri, sende ne var ki şarkısının sözleri,

0 yorum:

Yorum Gönder

Sende bu konu hakkında bir şeyler düşünüyor ve bunu bizimle paylaşmak istiyorsan yapman gereken şey ;

Yorumunu yazdıktan sonra Yorumlama biçimine gelip Anonim'i seçip yayınla demek.

Bilgi paylaştıkça güçlenir.

Popüler 5