Dizi Müzik Haber Sitesi / Yılmayan Blog Sitesi 2013 - 2014 Ayhan TEKE

Radyo seymen Zehra Bacı kimdir ?

Yazar can demir 26 Temmuz 2013 Cuma 3 yorum
Radyo Seymen'in Djlerinden olan Zehra Bacı lakabıyla yayın yapan kişidir kendisi.Yöresel halk ağzıyla konuşan ; "Hadi gari , nörüyon lan , goçum dakma gafana , golay gelsin , yutuyon yemeği yiyon , zabahınan stresi atalım , ahan da şimdi gönderiyorum" gibi terimler kullanan ve dinleyicilerin dikkatini çeken bir Dj'dir. Bunun yanında Rtük'ün de dikkatini çekmiş olacak ki uyarı aldılar ve halan aynı şekilde devam etmekteler.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kimsenin kimseyi özünden koparmaya ve yabancılaştırmaya kendi dilini dinini özgürlüğünü kısıtlamaya hakkı yoktur.HÜSEYİN

Adsız dedi ki...

Prenses.insanlari.özünden.koparmak.o.kadar.kolay.deyil.biz.seni.bu.halinle.sevip.kabul.ettik.böylede.kalmani.bekleriz.GÜRDAL.BEKAR.sevgi.ve.selamlarimi.gönderiyorum.mutluluklar.dilerim

Adsız dedi ki...

Prenses.nasılsın.08.16.00.vardiyesinde.çalıştığım.için.mesaj.gönderemiyorum.kusura.bakma.sana.gönderilen.bazı.mesajlar.kanıma.dokunuyor.şerefsiz.adi.insanlıktan.nasibini.almamış.bu.hayvanlar.kendi.ailesinden.birine.yapılsa.ne.hissederler.ben.senin.kalbinin.temiz.olduğuna.inanıyor.ALLAH.her.iki.dünyada.da.muradını.versin.diyorum.zormuş.meyerci

Yorum Gönder

Sende bu konu hakkında bir şeyler düşünüyor ve bunu bizimle paylaşmak istiyorsan yapman gereken şey ;

Yorumunu yazdıktan sonra Yorumlama biçimine gelip Anonim'i seçip yayınla demek.

Bilgi paylaştıkça güçlenir.

Popüler 5