Dizi Müzik Haber Sitesi / Yılmayan Blog Sitesi 2013 - 2014 Ayhan TEKE

Radyo seymen şarkı listesi Seymen'de çalan şarkılar

Yazar can demir 26 Temmuz 2013 Cuma 64 yorum
Radyo Seymen top 10 listesi şöyle ;
  1. Özkan Özcan - Hayatı Tesbih Yapmışım
  2. İbocan - Ankara'da Aşığa Sarhoş Mu Denir
  3. Ali Albay - Bütün Ankara Benim
  4. Oğuz Yılmaz - Ayrılmam Ankara'dan
  5. Sincanlı Mustafa - Leyla Mecnun Aşk Görsün
  6. Nesrin vs Hüseyin Kağıt - Amma Batar Amma Çıkar
  7. Ankaralı Mahmut - Bahçem Kurudu
  8. Hakan Gider - Sarı Kız
  9. Garaoğlan Gürkan Demirez - E30'a Biner Yan Yan Gider
  10. Doktor Faruk - Ne Zaman
etiketlerim : radyo seymen şarkıları, radyo seymende çalan oyun havaları, radyo seymende çalan müzikler, radyo seymen türkü, şarkı listesi, türkü pınarı, radyo seymen top 10, radyo seymen pop, radyo seymen zehra,


64 yorum:

Adsız dedi ki...

slm ben sakaryada oturuyorum ve sureklı sızı dınlıyorum sızden bır sey rıca edıcem . bır sarkıyı cok aradım ama bulamdım lutfen bana yaza bılırmısınız ç. ( ah enişte muhtarım vay enişte muhtarım ) sarkısını bır bayan sanatcı soyluyor bana soylermısınız sımdıdın tşk ederım : adresım bu . leeuw_jager@hotmail.com.tr

Fatih Sönmez dedi ki...

Aradığın şarkı Başkentli Çıtır Deniz'in aganigi naganigi albümünde yer alan Ah Enişte Muhtarım parçasıdır.

Adsız dedi ki...

bende bir şarkıyı bulamadım seymende çalan gördüm say öptüm bay gibi bişeydi

Adsız dedi ki...

Adsız o öptüm bay gömdüm saydır doğrusu o şarkı değil daha çok söz olabilir

Adsız dedi ki...

Gecenlerde bi sarki dinledim kucuk bir kizla duet yapiyor heralde oguz yilmaz ama bulamadim ugur bocegim deil baska bi sarki bu

can demir dedi ki...

Oğuz Yılmaz'ın kızı Sude Yılmaz ile yapmış olduğu bir düet var onuda siz söylediniz zaten. Bunun dışında Alıştık Artık parçası var dinlerseniz eğer belkide aradığınız parça olabilir.

Adsız dedi ki...

Yok kardes o degil 10 15 yaslarinda bi kizla duet yapiyor gecen hafta radyo seymende dinledim oguz yilmaz olduguna tam emin degilim bi arastirirsaniz sevinirim tsk ederim herkeze

Can Akyol dedi ki...

Onlar değilse bilemiyorum sürekli seymen fm dinleyen biri değilim o yüzden ara sıra kulağıma denk gelirse yazıyorum. Yinede aklımda olsun.

Adsız dedi ki...

oy fikriye fikreye diye sözleri olan bir parça vardı
tam adını bilen varmı

Adsız dedi ki...

selam sen bi şarkı dinledim ama şimdi bulamıyorum seymen fm de dinledim ( adam olmassın sen alemin oğlu şarkısı ? başka bir adı varmı aceba

Adsız dedi ki...

Selam ben seymende bir şarkı dinledim ama bulamadım adana dedikleri kebaptır yedikleri diye ama internette aradığım zaman Eyüp diye biri çıkıyor ama o deği

Adsız dedi ki...

ana vatan şarkısını kim söylüyor ?

Adsız dedi ki...

meraba ben geçen seymen fm,bi parça dinledim biraz slov türü yanılmıyorsam özgür koç söylüyordu,ben sarhosken çaldım güzelim sen ayıkken dinle diyordu devamında da öptüm say falan diyordu bu şarkıyı bileniniz varmı arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

Merhaba aradığınız parça Özgür Koç'un değil tam olarak şu Sincanlı Erkal Gel Benimle

Adsız dedi ki...

bcgb

Adsız dedi ki...

arkadaşım bende cok aradım ama buldum BAŞKENTLİ FERHAT olalım canım olalım sarkının adı

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=jQcR7ELbjIY

Adsız dedi ki...

Ben bu sabah saat 6 30 gibi bi parça dinledim ama bir türlü aklıma gelmiyor içinde çatlak patlak hergün birinde yatsak gibi sözler geçiyordu bi bakabilirmisiniz

Burak TAŞ dedi ki...

Ya ben seymen de bi sarki dinledim kostak kostak sarkiyi ariyorum ama ayni adami bulamadim ya yardim edin lutfen

Burak TAŞ dedi ki...

Ya ben seymen de bi sarki dinledim kostak kostak sarkiyi ariyorum ama ayni adami bulamadim ya yardim edin lutfen

Adsız dedi ki...

eytek diye bi parça var yardımcı olurmusunuz

nihat pylori dedi ki...

ben geçen bi şarkı dinledim ama bir türlüğ bulamadım. yatlar katlar felan geçiyordu şarkıda. hareketli bi şeydi. çapkın felan vardı sözlerinde.. lüğtfena acil yardım

Adsız dedi ki...

Merhaba yukarıda da sormuşlar fakat cevap alınamamış sanırım bende o şarkıyı internette aradım fakat bulamadım ben ayıkken çaldım kızım sarhoşken dinle bir ömür boyu varsan gel benimle "öptüm bay gördüm say "..diye bitiyo başkentli resulun sesi gibi geldi bana ama yardımcı olabilir misiniz?

Adsız dedi ki...

merhabalar ben dun akşam 20 30 21 00 gibi biz şahinle gezerken sende bijonu yoktu diye bi şarkı dinledim aynısını bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim iyi yayınlar

Adsız dedi ki...

mrblar arkadaşlar salına salına yar suya indim sözleri geçen parçayı bulamıyorum sanırım şarkının sözlerini tam olarak bilmediğimden bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

bi parça var bulamadım kimin söyldiğini çalıp durma kapımı kaybettin sen aşkımı diye sözleri var düet yapıolar bi bay bi bayan

Adsız dedi ki...

çalıp durma kapımı kaybettin sen aşkımı diye sözleri var düet yapıolar adı nı öğrenmek istiyorum

Adsız dedi ki...

bugün radyo seymende bi şarkı çaldı ama adını tam hatırlamıyorum sadece şu sözü var oyun havasının ''' girdim yarin bahçasına ''' bulan varmı yada bilen ????

Adsız dedi ki...

Yahu birader dün eve giderken radyoda bişi çaldı sabaha kadar dolandı dilime. hala dilimde. Bağlamış kuşağını beline. sağlam seymen türkülerinden bi tanesiydi. kimdi o hangi şarkıydı yeter biri cvp versin. 05079970208

murat dedi ki...

Valla bende aradim halada ariyom ama bulamiyom:(

Adsız dedi ki...

Mrb ben kütahyadan dinliyorum sizi az önce bi parça çaldınız sanatçıyı bilmiyorum ama sözler şu'seviyorum ben eyvah ölüyorum ben ' kim söyler bu parçayı

Adsız dedi ki...

derelerden tepelerden astimda geldi

Adsız dedi ki...

allahin şaşkını hadi başka kapiya .

Adsız dedi ki...

ey cek

Adsız dedi ki...

ali albay sanatçinin adi

Adsız dedi ki...

sincanli erkal

Barışcan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Barışcan dedi ki...

çok denk geldim fakat müziği bi türlü bulamadım sözlerinde denizde kum bizde dalga geçiyor şarkıyı bilen acil yardımcı olablir mi ?

Emrah Uyar dedi ki...

murat bal düzelü be kanka denizde kum bizde dalga

Emrah Uyar dedi ki...

murat bal düzelü be kanka denizde kum bizde dalga

Gönül Erbay dedi ki...

Daha ne kadar bekleyecem ben seni sarkisini kim söylüyor bilen varmi acaba

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bi şarkı var ama bulamadım bi türlü düet bi parça kadınınla bi erkek söylüyor sözleri " sevemedi deli gönlüm senden bir başka" diye bişey hangi sarkı olduğunu soylersenız sevınırım sımdıden tesekkurler

Adsız dedi ki...

mrb seymende çıkan sevemedi deli gönlüm senden bir başka şarkısını kim söylüyor lütfen

Adsız dedi ki...

gel koşa koşa şarkısnı kim söylüyo bi bayan ve erkek beraber söylüyoo???

mahmut mutlu dedi ki...

Arkadaslar Seymen Fmde BAHARIM ÇİÇEĞİM SOLDU DÖNDÜM TEK BİR BAKISA BULAMADM YARDIM EDERNIZ WARMI ARKADASLAR BIR BAY ILE BAYAN SOLUYO

Adsız dedi ki...

Arkadaslar calip durma kapimi hadi baska kapiya diye bi muzik dinledim ama bulamiyorum yardimci olurmusunuz

Adsız dedi ki...

pazar akşamı bir parça dinledim sözlerinde ; çok içerim sarhoşum bugün , binerim arabaya gezerim bugün diyordu aramadığım yer kalmadı yardım lütfen

Adsız dedi ki...

gara madonnanın şrkısını sık çalarsanız memmun olurum.

Adsız dedi ki...

çalıp durma kapımı kaybettin sen aşkımı diye sözleri var düet yapıolar adı nı öğrenmek istiyorum

Kemal Basbuga dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kemal Basbuga dedi ki...

Ben bugün bi şarki dinledim seymenden ama bulamadim ben boyle bi mal kiz görmedim acil sylermisin abi

Adsız dedi ki...

slm karlı dagda akletiylen gezerim kır tavşanı beş metredende süzerim hacı dayı ve derman stütyoda söylemişti hangi şarkıdır bilen varmı

Adsız dedi ki...

çalıp durma kapımı kaybettin seb aşkımı diye bi parça var onu kim söylüyor ya

radyo seymende çalan şarkılar dedi ki...

liste

Adsız dedi ki...

arkadaşlar acil yardınıza ihtiycm var bu oyun havasını kim söylüyor anam yoldular sacımı basımı

Adsız dedi ki...

O sarkiyi 2 haftadir deli gibi internette ariuorum bulamadim. Seymen'i aradim telefonlar surekli mesgulll... Nolurrrr bulun bu sarkiyiiii bende istiyorummmmm

Adsız dedi ki...

Yerin Bambaşka (Baharım çicegim soldu döndüm bak kışa, nasıl boş bulundum tek bir bakışa, sana açtım şu gönlümü gel koşa koşa) şarkısını kim söylüyor??? Radyo Seymen'de dinledim ve iki haftadir internertte deli gibi bu sarkiyi ariyorum bulamiyorummm. :-( Radyoyu aradim tabiki surekli mesgulll. Lutfen bilgisi an varsa yazsinnnn:-(((((

Adsız dedi ki...

sevemedi deli gönlüm senden bir başka şarkısını kim söylüyor arkadaşlar varmı bilen

sinnernekolens dedi ki...


YouTube'da "BEYPAZARLI HASAN ATİKMEN YERİN BAMBAŞKA 2014" adlı videoyu izleyin - https://www.youtube.com/watch?v=RjknKHtICL8&feature=youtube_gdata_player

sinnernekolens dedi ki...

YouTube'da "BEYPAZARLI HASAN ATİKMEN YERİN BAMBAŞKA 2014" adlı videoyu izleyin - https://www.youtube.com/watch?v=RjknKHtICL8&feature=youtube_gdata_player

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bi şarkı var ama bulamadım bi türlü düet bi parça kadınınla bi erkek söylüyor sözleri " sevemedi deli gönlüm senden bir başka" diye bişey hangi sarkı olduğunu soylersenız sevınırım sımdıden tesekkurler

iceworld dedi ki...

slm arkadaşlar seymen fm de calan pınarın basında sakısının söyleyen sanatçının ismini yazarmısınız tskr

Adsız dedi ki...

Sevemedin deli gönül ?

emine ayaş dedi ki...

Selam iyi yayınlar dün akşam üstü radyonuzda dınledım çok güzel bir parça... elinini tutmasam günüm geçmiyor resmine bakmazsam sabah olmuyor sensiz bu hayatın ne anlamı var diye sözleri var lütfen bu parçayı kim söylüyor..

Yorum Gönder

Sende bu konu hakkında bir şeyler düşünüyor ve bunu bizimle paylaşmak istiyorsan yapman gereken şey ;

Yorumunu yazdıktan sonra Yorumlama biçimine gelip Anonim'i seçip yayınla demek.

Bilgi paylaştıkça güçlenir.

Popüler 5