Dizi Müzik Haber Sitesi / Yılmayan Blog Sitesi 2013 - 2014 Ayhan TEKE

Efecan sendeki beni geri ver şarkı sözü - sözleri

Yazar can demir 21 Haziran 2013 Cuma 0 yorum
Efecan sendeki beni geri ver şarkı sözleri

Sendeki beni bana hadi bi geri ver
Zahmet olmazsa kalbimi takıver
Karşıma geçipde bakma bi mal mal
Uzaklaş kızım sıktır git lan
Durduramadı durdurmaz kimse kalbimi
Yüklü nefret ve kinle
Koşamam artık senin peşinden
Sen sana takıl hadi picin biriyle
Duydum ki bezmişsin hayatından
Çek sende benim gibi bi toz duman.
efecan sendeki beni geri ver şarkı sözü
efecan şarkı sözü, efecan sendeki beni geri ver, efecan sendeki beni bana geri ver sözleri, efecan sendeki beni geri ver şarkı sözü, efecan sendeki beni geri ver diss,

0 yorum:

Yorum Gönder

Sende bu konu hakkında bir şeyler düşünüyor ve bunu bizimle paylaşmak istiyorsan yapman gereken şey ;

Yorumunu yazdıktan sonra Yorumlama biçimine gelip Anonim'i seçip yayınla demek.

Bilgi paylaştıkça güçlenir.

Popüler 5