Dizi Müzik Haber Sitesi / Yılmayan Blog Sitesi 2013 - 2014 Ayhan TEKE

Efecan Mahkum Şarkı Sözü

Yazar can demir 13 Nisan 2013 Cumartesi 0 yorum
Efecan Mahkum Sözleri

Ağladım gecelerce her gece düşünüyordum bi deli gibi kahrolası bu hücrede
Işıkta yok karanlık bir halde Neden ağla neden ben neden ben neden oğlum ölüyor
Gözü aydınlık bu devlet babanın ve efe gibi çok kişi oldu yeraltı
Mapusta yakılan o üç sigarası kadar hanginiz o anki derdine şahit
Kaçınız özgürlüğü elinden alınmış Efemin psikolojisine sahip
Lütfen siyaseti karıştırmadan dinleyilim bütün sözleri
Saat gecenin dördü ve ben Efeme yazıyorsam emin ol var bi değeri
Gaddar olma insanoğlu hepimizin kıblesi aynı yönde
Düşün masum bir gencin annesine nasıl söylenir mahkum diye
Müslümanım diye geçinen insanlar duyun size sesleniyorum be
Anamın bi mektupu kavuşuyorsa bana gardiyanın zulmu kaç yazar be
Bir mahkumun göz yaşı değerli ağlarsa annesi üzülmez mi
Kan ağlar ulan yürek can ağlar kulağı yırtabilir o haykırışlar
Kiminin cezası çok hafif ama kimin cezasıda çok ağır
Ve müebbet hapsiyle yargılandı o narin elli tertemiz çocuklar
Etkileyen gündü o görüş günü annemiz derdi annesinin gülü
Annem bak gülünü kopardılar , oğlunu dört duvarda tıkattılar
18 yıllık yavrunu senden birkaç saniyede nasıl aldılar
Görüşme süresi 45 dakika ve sizi bu görüşmede çok ağlattılar
Neden anne neden ben diye haykırışlarını duyar gibiyim Efecan
Ama üzülme boşkoy bu sayede tanımış olduk sana kim dost kim düşman
Onlar bilmez ama anlarım sende bilirsin hergece zordur ölmek
Savcı diye tabir edilen o adama yakışmadı anamın gözyaşını dökmek
Anlamakta zorluk çekenlere şöyle anlatırsam anlarsınız.
Beton duvar geceleri zalim olur.Hele birde suçsuzsa bu daha zordur.
Beton duvar yilmayanblog.blogspot.com
Gelen yemeği beğenmeme gibi bir lüksün yok
Zamanla alışırsın seni zorla yemeye teşvik edecek bir annen yok yemesen aç kalırsın
Hadi şimdi söyle bana hakim bey hangimiz suçlu hangimiz haklı
Bir yanda anamızın gözyaşını döken sen bir yanda annesinin gülü Efe
Bence bu konu burda bitmeli neden diye sorarsanız ki şöyle
Kalemin savcıya sadık olmayabilir istemem ağlasın hiçbir anne
Şimdi sabır diliyorum tüm mahkum ailelerine ve diyorum ki üzülmesinler
Allah kurtarsın onca genci , dostumu , yabancıyı tüm eşimi
O küf kokan dört duvar arasında paslı olan ranzasından
Hadi devlet baba kaldır ayırma onu eşinden ve dostundan ( Amin )
Sene 2012 Efecan Rap İn The İsyan Serzenish Malatya , Mehmet Altunbay, Ft.Tesedüf
google arama karakterleri : efecan mahkum,efecan mahkum şarkı sözleri,efecan şarkıları,efecan şarkı sözü,efecan şarkı sözleri,

0 yorum:

Yorum Gönder

Sende bu konu hakkında bir şeyler düşünüyor ve bunu bizimle paylaşmak istiyorsan yapman gereken şey ;

Yorumunu yazdıktan sonra Yorumlama biçimine gelip Anonim'i seçip yayınla demek.

Bilgi paylaştıkça güçlenir.

Popüler 5