Dizi Müzik Haber Sitesi / Yılmayan Blog Sitesi 2013 - 2014 Ayhan TEKE

Efecan yine efkar yine isyan şarkı sözleri

Yazar can demir 28 Ocak 2013 Pazartesi 47 yorum
Efecan arkadaşımızın yine efkar yine isyan adlı parçasının sözleri aynen aşağıda gibidir arkadaşlar.Takipte kalın ....)

Seviyordum seni zalim ah ben yıllar önce
Düşünmedim beni bırakacağını böyle
Son defa dileğim gel bak sen bi bu halime
Ne haldeyim off ne haldeyim
Bana gülme yine efkar yine
Yine yine yine yine isyan
Ölüm gelip alsın bu canımı ben kurtulsam
Yaşamakta anlam varmı söylesene anam
Ölmedim ben zalim dünya olsun sana haram
Kör oldum lan aşkından göremedim dünyayı
Ayıramadım senin yüzünden dostu düşmanı
Sana bu sözleri yazan kalbi kırık serseri
Bi zamanlar senin için kalbinin prensiydi
Gökyüzünde bulutlar sarmış dört bi yanımı
Üzerime yağıyor ayrılık yağmurları
Bizi bizden ayırandı ellerin bedduası
Kapıda olsun şimdi ellerin duası
Bir gece ay bana sordu nedir seni ağlatan
Bir kalpsizin sevdası ve onu benden aldılar
Aşk seninle güzeldi hayalimi çaldılar
Acımadılar bize çakmak çakıp yaktılar
Bir çiçeğim var benim onuda kopardılar
Bir gülüm var benim onu da soldurdular
Şimdi tek bir papatya onu benden aldılar
Şimdi söyle efecan onsuz bir yaşam var
Bıraksana be dostum gitsin zalim ellere
Bıraksana yilmayanblog.blogspot
Nasıl sevilirmiş gözleriyle görsün iyice
Terk edipte gitti öyle durmadı hiç sözünde
Sevmemek varmış galiba o kahpenin özünde
On birinde annem adımı koydu işte efecan
Şimdi kalan tek bi genç var replerinde ağlayan
Kalemimle yazdığım sözlerimde hep isyan
Per perişan oldum anam şimdi söyle ne yapam
Duygularım yer aldı ve sözlerimse göz aldı
Failin meşhur bi aşkı neden oldu sonaltı
Sikmşm cezayı veren kalem tutan yargıcı
Engel olamaz kimse ne hakım ne de savcısı
Aşkmıydı cezamıydı bizim yaşadıgımız senin gibi kansıza
Değmedi lan vefasız son bir sözüm var sana
Dinle sende git artık bir ömür boyu ol mutsuz vede yarsız
efecan şarkı sözleri,efecan yine efkar yine isyan sözleri,efecan yine efkar yine isyan şarkı sözü,
 

47 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper <3

fırat çığla dedi ki...

süper

Adsız dedi ki...

ben emre efecan yine efkar yine isyan şarkısını çok seviyorum bende batmanlıyım:

Selin dedi ki...

efecan seni çok seviyom sen benim bebeğimsin

efecan dedi ki...

sikmişim cezayı veren kalem tutup yargıcı efecan abi sensiz dünya boş bid ebenim adımda efecan by

Adsız dedi ki...

Adam Gene Yaptı Yapacağını :D :D :D

Adsız dedi ki...

çok güzel efecan süpersin abiiiiiiiiiiii allahiye kurbannnnnnnn ses karizma boy hepsi sende be abiiiiiiii

Adsız dedi ki...

sanane be adamın şar5kıları da size batıyor gibi bırakın adamı rahatt yaw herkese bir yorumunuz var öfffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

sen devam et efecan abi varya derdime devasınnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ayrıca abi varya herkes senin hayranın buna bende dahil olmak üzere her canım sıkıldığında seni dinliyorum o can sıkıntım iki dak,kada geçiyor be abisiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

SEN YÜRÜ BE EFECAN ABİİİİİİİİİİİİİİİ

Adsız dedi ki...

süper yawwwwwwwwww

Adsız dedi ki...

abi yaw şarkılarıın süper

Adsız dedi ki...

ses mükemmelllllllllllllllllllllllllllllll:))

Adsız dedi ki...

devam abi devam hızını kesme efecan abiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

muhteşem şarkı yawwwwwwwwwww

Adsız dedi ki...

yürü be abimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

aşkımsınnnnnnnnnn efecannnnnnnnnn büyükkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

siktir beeeeeeeeeeeeeeeeee
gerzek aptal

Adsız dedi ki...

VALAH BENDE SENİ SEVİYOMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ABİSİİİİİİİİİİİ

Adsız dedi ki...

süpersin beeeeeee efecannnnnnnnn yürüüüüüüüü yolunnnnn açııııkkkkkkk olsuuuuuuunnnnnnnnn allaha emanet ol be efecannnnnnnn

Adsız dedi ki...

süper şarkı yaa bayılıyom bu şarkıyaaaaa

Adsız dedi ki...

efecan benim adım emre şarkıların süper bizde yazmayı düşünüyoruz. ama nasıl yapcağımızı bilmiyoruz. en büyük hayranın
EmRe

Adsız dedi ki...

süpersin bee beee bee beeeeeeeee

Adsız dedi ki...

ne bebebebebbbeesiii kafayımı yedin be adam

melek dedi ki...

yaa süpersin efecan sesine kurbann...

Adsız dedi ki...

süpersin tek kelimeyle...

Adsız dedi ki...

boy posmu yakışıklığı insana yeterrr hele hele o gözlerrr alllahha emanett

Adsız dedi ki...

boymu posmu adamm kendine gel hey amk

Mehmet Aydın dedi ki...

Süper

Adsız dedi ki...

Efecannn <3 :D Harikasın abicim

Adsız dedi ki...

lutfen terbiyeli yazin...

Adsız dedi ki...

çok malca bencee

seda

Adsız dedi ki...

efemmm amedden rojda ben seni seviyoooooomm

Adsız dedi ki...

efe ye laf eden once kendi picligine baksn adam olup gelsin efe seni seviyoruzzzz

Simay Poyraz dedi ki...

Fıratt Abii'm Herzaman Değerin Çokk (: <3 (EFECAN)

Adsız dedi ki...

senin hayranım

Adsız dedi ki...

abiiiiiiiiii sarkı cok iyi yaaaaaaaaa bu sarkıyı dinleyice rahatlıyorum

Adsız dedi ki...

abiiiiiiiiiiiii yapma beeeee geçmişim aklıma geldi

Adsız dedi ki...

yine isyan yine efkar harun gel lütfen duy sesimi

Adsız dedi ki...

aynen be canımız kurban

Adsız dedi ki...

supersin efecan

Adsız dedi ki...

hadi sizde yorum yaziniz

Adsız dedi ki...

yuru be efecan tek sensin

Adsız dedi ki...

süper yhaaaa

Emre Karataş dedi ki...

EFECAN yine yapı yapacağına ya harika şarkılar yapıyo süperrrr

Yorum Gönder

Sende bu konu hakkında bir şeyler düşünüyor ve bunu bizimle paylaşmak istiyorsan yapman gereken şey ;

Yorumunu yazdıktan sonra Yorumlama biçimine gelip Anonim'i seçip yayınla demek.

Bilgi paylaştıkça güçlenir.

Popüler 5