Dizi Müzik Haber Sitesi / Yılmayan Blog Sitesi 2013 - 2014 Ayhan TEKE

Concord silver edition tablet nasıldır ?

Yazar can demir 21 Ocak 2013 Pazartesi 99 yorum
İndirimci sitesi ve televizyon reklamları üzerinden satışı yapılmakta olan Silver Editon  7.inc tablet sizce nasıl arkadaşlar bu konu hakkındaki deneyim ve düşüncülerinizi konu altında bizimle paylaşırsanız çok makbule geçecek.Kuzenim bu tableti reklamlarda görmüş bana sence nasıl almalımıyım diye sordu, bende biraz araştırma yaptım ve vardığım sonuç reklamın Çağrı Öztürk tarafından yapıldığı ve güvenilir bir ürün olmadığı hakkında oldu.Daha önce bu ürünü alıp kullananlarımız varsa eğer konuyla ilgilenirse sevinirim.
Ürün özelliklerinden kısaca bahsedecek olursak eğer ;
1 giriş 4 çıkışa sahip bir usb kablosu
512 mb ram
16 gb dahili hafızaya sahip
Klavyesi
Deri kılıf
Maus
Araba Şarjı
Kulaklık



99 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tabletle internete nasıl bağlanırım ben

tabletçi dedi ki...

wifi yada ubs bağlantısı ile

Adsız dedi ki...

tv de diyorlar 900 TL kusurden 289 TL indi felan diye ama int fiyatinada bak ayni fiyata bulabilirsin

Adsız dedi ki...

Arkadaş haklı yok 1 000 tl miş de neymişde paso üçkağatçı bunlar kanmayın derim ben

Adsız dedi ki...

Beyler akakçe ve ucuzu comda varmı yaa ?

Adsız dedi ki...

ben bu ürünü televizyondan aldım gayette güzel beklediğimden çok daha iyi çıktı . wifi varsa çok işine yarar . bi sürü hediye veriyo . ben memnun kaldım açıkçası . android den bi sürü uygulamayı ücretsiz indiriyosun . film de gayet güzel izleniyo .sesi falan da mükemmel . şarjı da 4-5 saat gidiyo. tek sorunu çok fazla ısındığı zaman kendini resetliyo. ben tavsiye ederim .bu paraya daha iyisini bulamazsınız

Adsız dedi ki...

haklısınızda şu dikkatinizi çekmedimi ne bitmek bilmez 300 kişilik kotaymış bu ?

Adsız dedi ki...

Bende telefon var bunun internetini pc suite ile tablette kullanabilirmiyim

stamps dedi ki...

Arkadaslar bu urun zaten 150 - 200 tl lik bir urun hatta ekrani kucuk oldugundan 150 de gecmez internette emsallerine bakin goreceksiniz... Asus apple samsung bu marklarin fiyatlari bile 1000 tl civarinda ... 289 a cok pahali bir urun buda ayni su glikoz bal reklamlarina benziyor. yetkililerin bunlara bir dur demesi lazim. en uzuldugum seyde insanimizi kandirmalari alay etmeleri... yazik

Adsız dedi ki...

stamps isimli kisiye birebir katiliyorum. " Özellikle elektronik cihazlari elinize alip incelemeden ve denemeden hayallere kapilip Almayin". Telefonla veya internetten ürünü ilk defa görüyorsaniz ve helede ciddi marka değilse sakin k.kartiniza yazik. Concord silver ise tam tokatlama malı. Şikayet sitelerini okuyun.! Başka söze gerek yok.

Sukru dedi ki...

Merhabalar ben de bu ürünü almak istiyorum. Tavsiye eder misiniz? "tek sorunu çok fazla ısındığı zaman kendini resetliyo" demissniz bu dikkatimi cekti. Günde kac saat kullanıyosunuz, hangi programlarla islem yapıyosunuz, resetlemesinden kastınız ne? Bu knularda bilgilendirici cevap verirseniz çok memnun olacagım. Teşekkür ederim...

gurkandoga dedi ki...

Bu tip aletler uzak doğuda 80-100 Dolara satılıyor, yarın bi arıza çıksa muhattab bulamıyacaksınız, 229 TL az para değil, vermeyin, söylenenlere de inanmayın, hepsi düzmece, yok kontenjanmış, yok bilmem ne.....

Adsız dedi ki...

ben aldım çokta memnunum tabletin kendi web sayfasına girin gerçk fiyatını görün almadan dokunmadan kazıklıyorlar demeyin lütfen

Adsız dedi ki...

ben bu tabletten aldım hiç memnun değilim kendi kendine fabrika ayarlarına döndü vs.. çok problemleri var hiç tavsiye etmemm...
bunun satıcılarını kınıyorumm!

Adsız dedi ki...

kesin satıcısısındır sen bu kadar iğrenc bir tableti nasıl önerirsin 20 günlük ömrü var kendi kendine çöktü yazıklar olsun sizin gibi insanlara !!!

anadoluitrf dedi ki...

Arkadaşlar manyak mısınız? :) Buna 2 lira verenin aklından şüphe ederim. Tamamen üçkağıtçı bunlar ! Yok 150 kişilik kotam daha var bilmem ne.. 300 kişi doldu diyor. 1 kişi bile almıyor oysa ki..

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bunu tartışmamız bile cok üzücü.insanlar normal teknolojiler oldugu halde süper teknolojiymiş gibi gösterilip kandırılıyor. daha da soru işareti olanlar şu linkteki yorumları okuyabilirler.

http://www.sikayetvar.com/firma/detay/akturk-elektronik

Adsız dedi ki...

20 Günlük ömrü varsa ne işe yarar bu ürün

necip AYDIN dedi ki...

İki yüzyirmi tlll verirseniiz innternet bağlanıyor yani tabletten pahalı türksell fifi modemle ancak mümkün usb kablolarla olmadı avea voodafon destek vermiyor...

Adsız dedi ki...

kesinlikle almayın kazıklıyorlar insanı 7gün içinde bozuldu geri de almıyorlar elimde kaldı

Adsız dedi ki...

yorumlar için sağolun vazgeçtim asus nexus 7 alacam

Adsız dedi ki...

DİKKAT aman almayın ben aldım bi eşeklik yaptım 20 gün sonra arızalndı vrdiğim paraya acıyorum

Adsız dedi ki...

tamamen dolandırıcılık aldım arızalı cıktı yolladım firmaya değişim dendi aynı ürün geriye geldi hiç yerde servisi yok yalancılar 27 ilde servisimiz var diyorlartamamı yerli diyorlar çin malı gelıyor kimse dolandırıcılığa dur demiyor ceza olmayınca mağdur bizler oluyoruz

Adsız dedi ki...

bende aldım.ıkı gun kullandım.arızalandı gonderdım.aynı tabletı tekrar gerı gonderdıler.yıne arızalandı.vermış oldukları bır telefon var.aradığın zaman sureklı meşgul de bırakıyorlar.arkadaşların şıkayetlerın aynısı bende de oluyor.ınternete bağlanamıyorsun.jarzı yarım saat gıtmıyor.ısındığı zaman tamamen kapanıyor ve arıza verıyor.enerjı bağlı olduğu halde jarjı bıten bır tablet.ben yanıldım sakın sızler yanılmayın.tıcarı hukuksuzluğun olduğu yerde bunlar daha çok mal satarlar.allah belalarını versin.hopalı murat.

Adsız dedi ki...

işte bir gerizekalı daha.bugün bir çocuk bile 50-100 tl ye bir site açabilir bunlarda bir site açmışlar 1000 tl yazmışlar senin gibi kekoları kazıklıyorlar.eminim o sitenin satın al tuşları falan bile çalışmıyordur.yazık ya insanlarımız sorgulayamaz hale gelmiş.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar reklamına kanıpta bu aleti alan ya teknoloji konusunda cahildir yada gerizekalıdır.

reklamı dikkatli bir şekilde izlerseniz baştan aşağı çelişkilerle dolu olduğunu görebilirsiniz.

adam banttan yayında kota doldu diyor.512 mb ramli dandik tablete sıfırı 1000 lira diyor. android son sürüm 4.04 diyor (son sürüm 4.2.2) 300 adet tanıtım fiyatı diyor her gece çıkıyor bunları görüpte hala inanalarda kusura bakmayın embesildir.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Lütfen alan bi doğru söylesin çok almak istiyorum tablet pcyi. 8. sınıf öğrencisiyim.Yardımcı olun ucuz bir tablet var mı kaliteli?

Adsız dedi ki...

Kim ne derse desin kardeşim, şu an piyasada 1 Gb ram, 1 Gb ekran kartı, 16 Gb + 16 Gb. kapasitesi harici tabletlere verilen paralara yazık. 3 kuruş fazla ver adamakıllı bir şey al. Bu tür cihazlar sadece almış olmak için alınır, merakını giderirsin. Sonrada ver çocuğun eline oyuncak olsun.

hasan kıyı dedi ki...

ÇAĞRI ÖZTÜRKE İNANMAYIN TAM BİR ŞEREFSİZ GÖNDERDİKLERİNİN HEPSİ BOZUK ÇIKIYOR 10 TANE TABLET ALDIM HEPSİ BOZULDU SAKIN İNANMAYIN BUNLAR DOLANDIRICIII SAKIN İNANMAYIN

Adsız dedi ki...

Arkadaslar Lütfen bu ve buna benzer cihazları hele hele internet yoluyla almayın herhangi bir elektronik marketlere gidin bakarak görerek alın paranizin malınızın düşmanı olmayın. Kaliteli bir ürün ise neden ucuz duşunun lütfen istaftir haramdir. Ucuz etin tiriti yenmez sözünü unutmayın. Dost bilin vesselam.

ayhanakman dedi ki...

Concord silver alma hatasına düştüm.Önceleri çok iyi idi ancak iki saat kullandıktan sonra soba niyetine kullanabilirsiniz.Aşırı derecede ısınıyor ve ekranda dalgalanmalar oluyor.Wifi hızlı ancak çok zor tanıttım/Operatörlerü tanımıyor. Almayın yazık paranıza.Ben servise gönderdim serviste Gaziantep'teymiş gelsin yine durum hakkında yorum yaparım. Almayın,almayın ,almayın

Adsız dedi ki...

kullanmadım ama teknoloji konusunda tecrübeli olarak reklamdaki yalanları şöyle sıralayabilirim:

-en son sürüm android diyor ama 4.0.4 en son olduğunda 2012'ydi.
-512 mb ram diyorlar çok iyi gibi ama 512 aylar yıllar önce standarttı.
-bir de o 300 kişilik kota var :) canlı yayın bile yokken nasıl anlıyorsun ey şerefsiz :D
-929 tl den düşmüş... ona 100 lira vermek bile fazla
-reklamda dedikleri o onlarca uygulama bilenler bilir firmware yapılırken çok kolay bir şekilde apk veya benzeri formatlarla çok kolay koyulur. bir faydası yok aksine sistem uygulaması gibi gösterilirse rootsuz silinmez ve tableti şişirir.
-mouse tablette çok yeni birşey değil bir usb girişi bulup tablette denerseniz kırmızı bir farenin geldiğini görebilirsiniz.
-arkadaşlar haklı arkada da kimse durmaz.
-arkadaşlar radyolarda bile o "ek kota" çıkıyor yemeyin.
-dokunmatik kalemde matah birşey değil çok kolay bulunur.

bunlar ve fazlası da var hatırlayamadığım şimdi lütfen almayın halkımızı bilen biri olarak kandırdıklarını gördükçe sinirleniyorum bunun bir kazık yöntemi olduğunu anlayın artık tv den tablet mi alınır allahaşkına :(

Cebrail Turna dedi ki...

Arkadaşlar ben concord tb aldım sakın sizler almayın tv de dedikleri tamamen yalan çoğu fonksiyonlar çalışmıyor zaten internete girmiyor aldıkları para haramdır

Adsız dedi ki...

Bu gun beni aradi bu yavsaklar eee neymis efendim " haydar bey kampanyaya dahil oldunuz hatta kampanyamizdan uc adet urun hakki kazandiniz kac tane gonderelim dedi bende bedavaysa ucunude gonderin dedim kiz bozuldu kaldi :) Nasilim ama

Adsız dedi ki...

Haydar iyide kardeş bu ürün bedava bile alınmayacak kadar adi bi ürün kanser eder adamı

TheWorldLord dedi ki...

kuzenimin var. çok ısınıyor wifi ile şarjı 30 dk gitmiyor. bu aletin edeceği 150 200. daha fazlasını verene yazık....

Adsız dedi ki...

bu milleti sürekli kazıklıyacaksın... sürekli arkasına geçeceksin bu milletin seçimi... hiç boşuna millet için yorum yapmayınn... aaa süpermiş diyiip gaza getireceksin insanlarıki belki daha sonra sorgulamayı ve eleştirel düşünmeyi çözebilirler...

Yavuz Yuksel dedi ki...

Arkadaşlar ben pirhana business II kullanıyorum coktaiyi

Sahın Polat dedi ki...

berbat bi tabrett insanları kandırmaktan başka bir şey yapıyorlar hiç kimseye tavsiye etmem gereken merceklerde şikayetim bildiricem bunun belki 10 misli para yakar yiyecem ama o hakkımız onlardan alıcam tavsiye etmem kimseye tavsiye etmiyorum ne kadar ciddi olduğumu da bilsinler telefon numaram da söylüyorum 0553 231 6 8 45 kandırmaktan başka bişey bilmiyo insanlar

aysen german dedi ki...

evet aynen hiç kullanamadım ve bozuldu şimdi de serviz arıyorum goya garantiliya yazıklar olsun aldığınız para haram olsun

aysen german dedi ki...

aynen size katılıyorum bunlara haddini bildirmek lazım

Adsız dedi ki...

senen aldığınbenimkinden kötü benimki hd+çok hızlı+internete istenilen şekilde bağlanıyo+şarj 7-8 saat dayanıyo+üstelik ısındığında resetlemiyo+sadece 200 tl

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun concordun kazığını yemişsiniz. Daha ucuzları hem de çok daha kalitelileri var. Kanmayın şu tvlerde çıkan şarlatanlara ama kanıyorsunuz işte.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar böyle ucuz ucuz şeylere para vermeyin sizi yarı yolda bırakır böyle şeyle paranızı çöpe atmayın markalı ürünlerden şaşmayın kapıdan pazarlama bitti ya bu sahtekarlar bu sefer tv kanallarında boy gösteriyor elektronik işi şakaya gelmez üstelik tablet gibi gelişmiş cihazlarla

Adsız dedi ki...

babanın sony tablet yada ipade 2 alıcak parası yoksa böyle ne olduğu belirsiz şeyler alma derslerin yarıda kalır sonra

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum servıs dıye bırsey yok numaraları aradıgınızda kımse ılgılenmıyor yada cevap verılmıyor
5 para etmez bır cıhaz.benmde bozuldu alır almaz
defalarca gonderdım.en son alın yedek parca olarak kullanın dedım utanıp yaptılar gonderdıler ama hıc memnun degılım pısman oldum.kımse almasın

Adsız dedi ki...

adam gayipten sesler duyuyor kota dolmuş hahaha varmı buna kanan

Adsız dedi ki...

1 değil 2 değil 3 değil 4 değil 5 değil 6 değil tam 7 kavanoz..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu tabletten alıpta paranızı çöpe atmayın.. ben uzun bir araştırmadan sonra inca vero 7 inçlik modelden almıştım nerdeyse 3 aydır kullanıyorum çokda memnunum, ram olarak, işlemci olarak ve pil olarak bu concord cihazdan çok daha üstün ve fiyat olarakta 250 civarında hemde garanti olarak inca çok tanınmış bir marka olduğundan sıkıntı yaşamazsınız..

Adsız dedi ki...

Almıyor demek yanlış olur Sürat Kargo'da çalışan biri olarak özelikle Denizli Merkezdeki 7 şubemizde günlük ortalama 50-60 adet Concord plus ve silver edition teslimatı yapıyoruz, alanlar cihazı ve firmayı bize soruyor, tabiki bilemeyiz bizim görevimiz yerine ulaştırmak...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu taplete nasıl oyun yüklücem ben bana bılgı verılmısınızz :))

Adsız dedi ki...

Cok iyi memnunum diyo isininca resetliyo diyo arkadas bilmedigin seyi ne diye alirsin bu fiyata daha guzel urunler var benden herkese bir bilgisayarci tavsiyesi

zafer dedi ki...

Burada bu uyduruk tableti övenlerin kesinlikle bu uyduruk markanın elemanları olduğu aşikar.
Adamlar yok sen bu markayı övüyorsun, concordu aşağılıyorsun diye ağlıyor. Sen bu uyduruk tabletin, piyasada ki 1200 tl ve uzeri satılan kaliteli tabletlerden daha üstün olduğunu söylersen ve taş çatlasın 200tllik aletin 1200den düştüğünü iddia edersen bu sahtekarlıktır.bi tarafımla gülerim.ne yazık ki teknolojiyi fazlasıyla kullanan ama kalitesinden anlamayan bir milletiz.suç bunu kullanan şarlatanlarda.kısacası sizi enayi yerine koymalarina izin vermeyin,inanmayın.
Gidip bu tableti alsanız,1ay sonra çöpe atacaksınız.
Bi samsung alsanız en az 3,4 yıl babalar gibi kullanırsınız.garanti süresincede öyle sizi kandirmazlar,adam gibi servis yapıp gönderirler.
Herkesin alacak parası elbette yok,bunu kullanıyorlar zaten bu şarlatanlar ama iyi kalite için biraz da elimizi taşın altına sokmak gerekiyor malesef.sahtekarlara aldanmayın.
Herşeyi geçtim tv den cihaz mı satın alınır allasen?

hulya dedi ki...

Bende aldım.şarj 2 saat sürmüyordu,derken şarjı bozuldu.ilgili firmayı aradım.Servisi Gaziantepteymiş,gönderin bakalım dediler.Alalı bir ay oldu değiştirin dedim muhatap bulamıyorum.Herkes memnun olduğunu yazıyor şanssızlık bende herhalde.En iyisi tüketici köşeleri herhalde.

Adsız dedi ki...

herkes memnun mu? şaka yapıyosunuz sanırım bu cihazı alıpta memnun olan bir kişi bile görmedim, almadan önce en azından tabletin ismini internette aratsaydınız çeşitli sitelerde yüzlerce mağdur olduğunu görecektiniz.

Kemal Akansu dedi ki...

Masa ustu bilgisayardan notebook netbook a kadar hepsini kullandim. En rahati tablet.
su an teknoadan aldigim 139 tl lik m778 kullaniyorum. Sadece video karsida bozuk gozukuyor ama surekli webcam le gorusmedigim icin dert degil. Ama paraya kiyip daha iyi modellerde alinabilir. Televizyon da yok bu urun soyle boyle diyenler kalite mal gondermiyorlar. Elinizde patlar. Ama son karar kisiye ait. Tv de satilan urunlerden alirsaniz
saglinizdan olabilirsiniz. Yuksek kansorejen riski var. Yine de kisiye ait son karar. Kesilikle tavsiye etmem.

Adsız dedi ki...

Telefonda siparis verdim.. Ama yorumları okuyunca vazgeçtim.. para odemedim. Telefonla ulaşamiyorum. Kapida almama hakkım var dimi? ???

Adsız dedi ki...

evet kardes almama hakkin var sakin alma derim

Adsız dedi ki...

arkadaslar manyakmisiniz bu insanlar size keriz muamelesi yapiyor nasil inanirsiniz bu dingillere adamin teki cikmis tv ye virvir ötüyo hissetmiyomusunuz gözündeki sahtekarliği

Adsız dedi ki...

Cube u30gt kullaniyorum cok iyi cihaz tavsiye ederim bu reklamlarda cikan sahtekarlara kanmayin :)

can demir dedi ki...

Arkadaşlar ben bu yazıyı paylaşan kişiyim sakın ha aldanıpta bir kararsızlığa düşüpte bu talbleti almayın. Concord Destek oldğunu sandığım kişiler tarafından iletişime geçilmek üzere bir yorum aldım ve bu yorum bu sayfada değilde başka sayfada yaptılar düşünün bu kadar korkaklar.Şuraya gelip tabletlerini savunacak cesaretleri yok ! Concord Talbetlerden Uzak Durun , Duralım, Durduralım ...

adsız dedi ki...

Arkadaşlar kimse gerizekalı değil.. Tabiiki de kota falan olmadığını ve de reklamlarda her şeyin doğru olmadığını hepimiz biliyoruz. Sonuç olarak bir tablet almak isteyen ve uygun arayan birisi için bu yanlış bir seçim olur mu? reklamla ilgili şeyleri tartışmayı bırakın adı üstünde onlar reklam. Ama tüm aparatları ve özellikleri ile bu tablet 289 liraya uygun mu alındığında işimizi görür mü? önemli olan bu. kapıya kadar getiriyorlar. kimseyi kandırdıkları zorla aldırdıkları falan yok. Alan insanlar beğendiklerinden alıyorlar. reklamdaki kota meselelerine ya da 1000 lira olayına inandıkları için falan değil. milletimiz sorgulamıyormuş. saçma sapan konuşuyosunuz..

Concor sahtekar dedi ki...

arkadaşlar böyle kıytırık bi mal görmedim ben

Adsız dedi ki...

Arkadaslar tablet var tablet var bu siradan bir tablettir sadece 16 gb hafizasi iyi bu tabletin gercek degeri 180 civari en onemli ozellik tablette ekran cozunurlugudur 600x480 en dusuk cozunurluktur en az 1280x720p olmasi lazim yani HDfilm seyretmek istiyorsak ben bu paraya blutooth lusunu alirim ve 10". 1129 dan 289tlye dusurmusler yok 300kisiyle sinirliymis 5000 kiside arasa alir bu cihazi aparatlarini toplasan 30 tl etmez kanmayin

bilal baba dedi ki...

helal olsun çok güzel konuşmuşsun

seda aydoğdu dedi ki...

Sen on tane tableti neetcen kardeşim ama haklısın adamın sattıgı herşey dandik yaptıgı reklemda dandik eğer ucuz ve kaliteli tablet arıyosanız piranha business navi 7 yi tavsiye ederm ben memnunum arabada navigasyonum televizyonum evdede bilgisayarim olarak kullanıyorm 7 24 acık kapatmadan kullanıyorm henüz sıkıntı yasamadım

memleketim2012 dedi ki...

Arkadaşlar,
Show Tv. de her gece ekranda görünüp kafa ütüleyen kişinin iddiası şöyle:
Concord Silver Edition marka tablet aslında 929 tl. imiş fakat onlar, kendilerini telefonla arayan ilk 300 kişiye, 289 tl.den bu ürünü vereceklermiş.Söyledikleri gibi bu ürün gerçektende sitelerinde 929 tl. fiyatla ilan edilmiş.
iPad, Samsun, Ausus, gibi kaliteli ürünler o fiyata hatta daha aşağı fiyatlara satılırken, Concord gibi ne üdüğü belirsiz bir ürünün, kimsenin almayacağı bir fiyatla ilan edilmesi tuzaktan başka birşey değildir.
Tuzağın birinci ayağı, Concord'un sitesinde ürünün 929 tl. olarak tanıtılması.
Tuzağın ikinci ayağıda, bu ürünün tanıtım amaçlı, kendilerini telefonla arayan ilk 300 kişiye 289 liraya verilecek olmasıdır.
Eğer biraz zahmet edip araştırırsanız; Teknosa, Kliksa, Vatan Bilgisayar, Bimeks, Media Markt, gibi büyük ve saygın mağzalarda, böyle bir ürünün olmadığını görürsünüz.
Bu sözümona tablet pc, sadece kendi bayiliklerini yapan küçük işletmelerde, farklı farklı fiyatlarla satılmaktadır. 160 tl. den tutun, 300 - 350 liraya kadar satılan bu cihaz, tablet olarak para verilip alınacak bir cihaz değildir.
Hergün bitip tükenmek bilmeyen 300 kişilik tanıtım amaçlı kontenjanları iin uzun uzun dil döken bu laf cambazı sayesinde bir çok insan tuzağa düşmektedir. Eskiden kapımıza gelen pazarlamacılar vardı, şimdi o devir kapandı, tv'lerde, radyolarda tuzağa düşürüyorlar insanlarımızı.
Aşağıya ekleyeceğim linkte, bu ürünün 169 liraya satıldığını göreceksiniz.
http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar/creatone-16gb-silver-edition-tablet-pc-klavyeli-82248260
Değil 169 lira, 169 kuruş bile verilmeyecek bu cihazı alan herkes pişman olmaktadır. http://sikayetvar.com a bakarsanız, sayfalar dolusu şikayet görürsünüz bu ürün hakkında. Arada birkaç zencefilde çıkıp, ben aldım çok güzel, neden kötülüyorsunuz gibi mesajlar yazıyor. Emin olunki insanlarımızı dolandıranlar yada onların yakın çevresindekilerdir o mesajları yazanlar. Ben o ürünü gördüm, torunuma oyuncak olarak bile almam..
Para kolay kazanılmıyor. Tablet olsun, başka ürün olsun, gidin saygın mağzalara, eğer gidemiyorsanız, onların web sayfalarından cihazları inceleyin, farklı farklı markaları bir birleri ile kıyaslayın, kullanıcı yorumlarını okuyun, çevrenizde kullanan varsa onlara sorun, kısacası tuzağa düşmeyin.

efkan evren dedi ki...

Ben aldim gayet guzel fakat desen sifremi yanlis girdim reset atamiyorum.

Adsız dedi ki...

Ben de 3-4 ay önce aldım. Diğer tabletlerden eksiği yok. Sadece bazen dokunmatiği kafa yapıyo bişiye basıyosun bişiy çıkıyo ama kapat-aç yapınca geçiyor. İşini görür.

bekir dedi ki...

Ben oblio 8×8i dc marka tablet aldim mukemmel bir cihaz sitesine girip incleyin arkadaslar.pisman olmazsiniz.inanmazsiz aparat ile kablolu internete dahi baglaniyorum.cift cekirdek 1.6 ghz .1gb ram .8gb hafiza hd video oynatim.hdmi cikisi cift usb ve digerleri yani arastirin harika.saygilarimla.

Adsız dedi ki...

Bende biraz once seyrettim reklami alacaktim tam karar verdim once arastirayim dedim o kadar fazla insan yakiniyorki bu durumdan tuketici haklarini koruyan ilgili bolumler bu durumu gormuyorlarmi dupeduz sahtekarlik bu tur para kazanmaya megilli insanlar bir nevi kalpazanlik sucuna maruz degillermidir? Ayrica kanal 7 de diger televizyon kanallarida bu duruma istirak etmemelidir

melike topal dedi ki...

arkadaslar bu tablet arkadasımda var ıgrencte kelıme degl ekran goruntusu berbat cok kotu cok su ozellıkmıs bılmem ne yalan hıkaye o fıyata o tabletın 2 katını alırsınız yanı yok 16 gb falan bosverın almayın pişman olursunz.

Adsız dedi ki...

ben de nisan başında aldımaldığım gün çalışmadığı için geri gönderdim her defasında yapılmadan geri geliyor ama bir türlü cihaz açılamıyor yaptık diye gönderdikleri cihazı dordüncü kez geri göndereceğim sakın ola benim gibi tv kanallarından satış yapanlara inanmayın

Adsız dedi ki...

Ben de yaklaşık 2 ay önce aldım. Şarjı çabuk bitiyor. Sitesine sorunları ile ilgili ve değiştirmek istediğime dair mesaj attım. Dönen olmadı. Ayrıca şu an ekran kendi kendine basmadan çalışıyor. Gerçekten de televizyondan almamak lazım. Belki nadiren sağlam çıkan olabilir. bilemiyorum. Ama şimdi düşünüyorum da keşke bu tabletleri bilen bir arkadaşıma sorsaydım, belki daha ucuz ve bundan daha kaliteli birini alabilirdim.

Adsız dedi ki...

ben aldım çok iyi vebazı surunları var ama yinede tavsiye ederim :D

Adsız dedi ki...

Şikayet siteleri, bu ürünü alıpta canı yananların mesajları ile dolu. Benim tanıdığım insanlardan da bu tuzağa düşüp, bu sahtekarlara para kaptıranlar var.

Bunların yaptığı insanları dolandırmaktır. Nasıl yapıyorlar bu dolandırıcılığı?

TV reklamlarına Çağrı Öztürk çakma isimli laf ebesi bir adam ve birde kahve döğücünün hık deyicisi güzel bir bayan. Karşılıklı TV reklamında paslaşıyorlar, ürün şöyle güzel, böyle kaliteli..

Cihaz fiyatının aslında 1000 tl olduğunu söyleyip, inandırıcı olmak içinde concord sitesinin adresini veriyorlar. Siteyi açıyorsun, ürünün ilanı var ve gerçekten o fiyata..

Yani sizi, ilk arayan 500 kişiye 280 liraya satılacağına inandırıyorlar. Ne 280'i? Arayan herkese hemen kakalıyorlar. Bu bile başlı başına bir dolandırıcılıktır.

Birde bunların internet ayağı var. Bir grup soytarıyı internete salmışlar, ürün şöyle güzel, böyle kaliteli, üç tane aldım, 5 tane daha alacağım gibi yalanlarla mesajlar yazıyorlar, kazıklanan herkese teker teker laf yetiştiriyorlar.

Şöyle bir düşünün, başkalarınıda değil, kendi aldığınız ürünleri.. Diyelimki bir tablet, laptop, pc, telefon, tv, vs aldınız ve çokta memnun kaldınız. Üründen memnun kaldınız diye, site site dolaşıp, o üründen memnun kalmayanlara laf yetiştirirmisiniz? Ürünü beğenmeyenleri, yalancılıkla ve hatta başka firmaların adamı olmakla suçlarmısınız?

Cevabınızın hayır olduğuna eminim. Nerdenmi eminim? Kendimden biliyorum. Evimdeki eletronik cihazlardan memnunum, telefonum, bilgisayarım, oğluma aldığım tablet, eşimin telefonu, hepsi güzel. Neden savunuculuğunu yapayım? Nihayetinde para vermişim ve paramın karşılığını almışım.

Buraya ve diğer siteye yazanlar, hep bu dolandırıcı güruhun adamlarıdır. Birçok değişik isim kullanarak herkese laf yetiştiren bu güruh, tablet vurgununun internet ayağıdır.

Bu tür ürün almak isteyenlerede dostça tavsiyem şudur: Gidin, saygın firmalardan satın alın. O firmalar, sattıkları ürünün arkasında dururlar. Bunların tuzağına düşüpte, çin çöplüğünün malını alıp pişman olanlardan bir Allah'ın kulu yokki ürünü iade edebilsin.

Birde şunu söyleyeyim: ürünler mağzadan alınır, diğer ürünlerle kıyaslanarak, karşılaştırarak alınır. Radyodan, TV'den, balmış, kellik ilacıymış, tabletmiş, telefonmuş, cinsel gübü artırıcı ilaçmış, zayıflama hapıymış, alınmaz. Alırsanız, dolandırılmak kaçınılmaz olur. İlk beş yüz kişi, bilmem ne, bunların hepsi tezgahtır, sakın tezgaha düşmeyin.

O firmanın adamı olupta, burada insanlara hedef şaşırtmaya çalışanların, gıyabında suratlarına tükürüyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar birkaç japon sitesinde 38$ dan satılıyodu dün gördüm boşa para vermeyin paranıza yazık bende ipad mini var yurt dışından 324$ a satın aldım yaklaşık 650 tl yaklaşık 4 saat oyun oynayıp ta internette dolaşırsan 11 saat kullanıyorum oyun oynamaz foto çekip nete girersen 14 saat e çıkdığı oluyo puffin ile internetten isdediğin filmide izliye biliyorsun samsung galaxy tab 3 ler de yurt dışı fiyatı tl olarak söylersem 310 tl filan gidin onlardan alın bunları almayın pişman olursunuz

Adsız dedi ki...

bnde almak istiyorum tablet ne önerirsiniz

Adsız dedi ki...

bnde tvden alıcaktım ama güvenemiyorum o yüzden almadım ama birisi radyodan almış güzelmış ama bnde ucuz bi tablet almak istiyorum ne öneririsiniz

Adsız dedi ki...

ben dün aldım gittigidiyor.com dan 150 tlye tv den alınan ürünlere kanmayın internetten alcaksanızda düzgün sitelerden alın

Adsız dedi ki...

radyodn alinan spermis siparis ettim sli gunu elimde insalllah ;)

Hubeyb Kilic dedi ki...

Sakın Almayın Ben Aldım 2 Saat Kullandım Soba Gibi Isındı Ekranda Dalgalanmalar oLuuo Tuzağa Düşmeyiin..

Hubeyb Kilic dedi ki...

Sakın Almayın Ben Aldım 2 Saat Kullandım Soba Gibi Isındı Ekranda Dalgalanmalar oLuuo Tuzağa Düşmeyiin..

alev dedi ki...

Tableti aldım üç buçuk senedir kullanıyorum bir sorunu çıkmadı halada kullanıyorum ama nedense youtubedeki videolar açılmıyor bana yardım edin sorunu beraber halledelim

gülüm dedi ki...

Burak Alkan
Çöp Tablet Concord Silver Edition
Bu girdiyi oyla
1 Yorum
Burak Alkan tarafından 04-25-2013 tarihinde saat 01:32 AM'de (168 Görüntülenme)
Çağrı Öztürk yine çıkmış Shot TV'ye çöp tablet Concord Silver Edition tanıtıyor. dx.com'da 100 TL'ye satılan tableti 300 TL'ye satıyor, bunu yaparken de gerçek fiyatının 1300 TL olduğunu iddia ediyor. Amerika'da okullarda tablet kullanılıyormuş. Yalan. Öyle bir şey yok. Tabletin kendisi de yalan, özellikleri de yalan. Bir gün kullanıp ertesi gün çöpe atacağınız bir tablet...

Uzak durulmalı. BU ŞİRKETİN sahiplerinin en iyi sinin amına koyum.... amına kodumun sahtekarları....

gülüm dedi ki...

Burak Alkan
Çöp Tablet Concord Silver Edition
Bu girdiyi oyla
1 Yorum
Burak Alkan tarafından 04-25-2013 tarihinde saat 01:32 AM'de (168 Görüntülenme)
Çağrı Öztürk yine çıkmış Shot TV'ye çöp tablet Concord Silver Edition tanıtıyor. dx.com'da 100 TL'ye satılan tableti 300 TL'ye satıyor, bunu yaparken de gerçek fiyatının 1300 TL olduğunu iddia ediyor. Amerika'da okullarda tablet kullanılıyormuş. Yalan. Öyle bir şey yok. Tabletin kendisi de yalan, özellikleri de yalan. Bir gün kullanıp ertesi gün çöpe atacağınız bir tablet...

Uzak durulmalı.

gülüm dedi ki...

Burak Alkan
Çöp Tablet Concord Silver Edition
Bu girdiyi oyla
1 Yorum
Burak Alkan tarafından 04-25-2013 tarihinde saat 01:32 AM'de (168 Görüntülenme)
Çağrı Öztürk yine çıkmış Shot TV'ye çöp tablet Concord Silver Edition tanıtıyor. dx.com'da 100 TL'ye satılan tableti 300 TL'ye satıyor, bunu yaparken de gerçek fiyatının 1300 TL olduğunu iddia ediyor. Amerika'da okullarda tablet kullanılıyormuş. Yalan. Öyle bir şey yok. Tabletin kendisi de yalan, özellikleri de yalan. Bir gün kullanıp ertesi gün çöpe atacağınız bir tablet...

Uzak durulmalı.

Adsız dedi ki...

bende bu tabletten var bir kaç saat oynuyorum resetlenme felan yok gayet güzel bi tablet almak isteyenlere tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

ben yeni aldım 2 3 gün oldu dokunmatik ekran delirmeye başladı bence sakın almayın paraya yazık :)

Adsız dedi ki...

Kesinlikle almayın Gaziantep aktürk elektronik ne garanti ne servis ne ilgi var .arızalandı gönderdik tablet fiyatını istediler birde garanti dışıymış ne kadar kolay? cevap

Adsız dedi ki...

insan kandırıyorlar aldıkları para haram olsun hayrını göremesinler KİMSE ALMASIN BEN ALDIM PİŞMANIM


Adsız dedi ki...

BENCEDE ALMAYIN KAFNIZ RAHAT ETSİN

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bnde bu tabletten aldım internete nasıl bağlanabilirim lütfen biri bana yardımcı olsun wifi olmuyor çevredeki ağlarda görünmüyor ne yapabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende bu üründen aldım fakat ikinci kamerayı bir türlü çalıştıramadım yani arka kamera nasıl çalışıyor

Adsız dedi ki...

meğerse baktım tek kameraymış ne biçim tablet bu böyle insan çift kamera diye alıyor fakat tek kamera çıkıyo böyle ürünü satan firmaları aslında şikayet edeceksin

alperen bilgin dedi ki...

Concord Silver Edition Aldım TV den çok süper tablet ama onun yerişne samsung tab 399tl onu al bence ama 289tl ye de bence gayet iyi
Kasma Sorunu yok Yüklü oyunlar bendeki:
-Subway Surfs
-Temple Run2
-Candy Crush Saga
-Nfs MostWanted
-Angry Birds
-Okey
-Jetpack Joyride

Adsız dedi ki...

modem den 1metre uzağa gidemiyorum hemen ağ kesiliyor biboka benzemiyor 2defa servise gönderdim sonuç sıfır aq böyle tabletin

conqueror549 dedi ki...

yaklaşık 1 sene önce televizyon reklamlarında görüp gaza geldim ve aldım bu tableti.2 defa servise yolladım internete bağlanmıyodu.servisten geldiğinde ekranda kocaman leke vardıyine yolladım.kısacası oyun oynamaktan başka bi b.ka yaramıyo. 3,5 yaşında oğlum var onun oyuncağı oldu. ram düşük 512mb.
dün itibarıyla kendi kendine reset atmış bütün oyunlar silinmiş. tekrar servise yollanacak anlaşılan.
sonuç olarak: UZAK DURUN
Gidin biraz daha paraverip daha iyi bişey alın ba kardeşim
Hadi rastgele.....

Adsız dedi ki...

Alanlara geçmş olsun tüketici haklarına başvurun her ilde ilçede var tüketici mahkemesinde ugrşısınız

Yorum Gönder

Sende bu konu hakkında bir şeyler düşünüyor ve bunu bizimle paylaşmak istiyorsan yapman gereken şey ;

Yorumunu yazdıktan sonra Yorumlama biçimine gelip Anonim'i seçip yayınla demek.

Bilgi paylaştıkça güçlenir.

Popüler 5